TELEFONISCHE LEADGENERATIE B2B

Telefonische acquisitie

is een snelle en effectieve methode om leads te genereren. Je bent op deze pagina terechtgekomen omdat je misschien zelf hebt ervaren hoeveel inspanning, gesprekstechniek en vakkennis telefonische acquisitie eigenlijk verlangd. Want telefonische, koude acquisitie voor de B2B-markt is écht een vak!

Koud bellen levert klanten op

Koud bellen = goud bellen!
Jouw concullega’s hebben last van uitstelgedrag als het om het bellen van nieuwe relaties gaat. Jij realiseert je dat telefonische acquisitie hét middel is om meer business te genereren! Jij weet dat er meer voor nodig is én dat je er bovenop moet zitten.

Wil je meer verkopen? Een stabiele, constante, omzet door het genereren en opvolgen van leads? Wil je jouw bedrijf laten groeien door middel van leadgeneratie en leadopvolging? Dan is Buro Henck jouw partner in new business.

gesprekstechnieken klantenservice, callcenter training, telefonische acquisitie

Nooit meer ‘kamikaze-bellen’!

Misschien heb je vooroordelen over het inschakelen van een callcenter en denk je dat een callcenter niets voor jou kan doen. Of heb je al eens een callcenter ingeschakeld en ben je niet tevreden vanwege de lage kwaliteit.

Dat kan komen omdat er door veel old-fashion callcenters of salesteams niet wordt ingezet op kwalitatief sterke gesprekken. Het kan zijn dat je hebt meegemaakt dat je zelf lukraak koud gebeld werd door een aanbieder. Of dat er voor je is gebeld naar bedrijven in een willekeurige database. Er is niet onderzocht wie de juiste doelgroep is en wie de beste contactpersoon is. Vervolgens volgen telemarketeers een script dat een persoonlijk gesprek kan belemmeren. Als alle aspecten van een cold calling onvoldoende worden aangewend, dan noemen wij dat ‘kamikaze-bellen’. Deze gesprekken brengen schade toe in plaats van dan ze het een prospect dichterbij halen.

 

In plaats van ‘kamikaze-bellen’ gaan wij voor een gesprek met waarde. Dat betekent dat wij het gesprek met je aangaan over:

  1. Je hebt maar één kans voor die eerste indruk.
  2. Wat is de juiste boodschap voor je prospect?
  3. Op welke manier is jouw product of dienst het antwoord op de behoefte van nieuwe klanten?
  4. Hoe vang je de aandacht van je prospect?
  5. Hoe overtuig je degene die over jouw product of dienst beslist? Zijn er meerdere beslissers?

Welke medewerker uit ons team is jouw beste vertegenwoordiger? Wie bereikt diepgang en zal koopsignalen oppakken?

Wil je nieuwe klanten vinden maar weet je niet hoe?

Acquireren wordt vaak gezien als een van de moeilijkste dingen om te doen. Want waar begin je?

b2b

Telefonische acquisitie is super effectief!

Je vraagt je af wat de juiste aanpak is, zodat telefonisch acquireren effectiever wordt.

Koude of warme acquisitie via telemarketing is een snel en effectief middel om potentiële klanten te bereiken. Telefonische acquisitie werkt écht. Als het goed gebeurt, dan levert het nieuwe klanten en waardevolle relaties op.

Gaan wij voor jou aan de slag, dan wordt Buro Henck jouw business partner. Omdat de B2B-markt vaak te maken heeft met complexe salesvraagstukken, starten wij met het onderzoeken van jouw bedrijf en je markt.

Buro Henck investeert in een goede voorbereiding en eenmaal aan de slag, nemen we de tijd voor het opbouwen van een prettige samenwerking.

Natuurlijk zetten we in op nieuwe relaties; afspraken voor jou of je salesteam. Wij weten dat ons scoringspercentage hoog is. Daarnaast leveren wij jou marktinformatie over hoogwaardige leads, die door jou of je salesmensen gebruikt wordt voor de optimale salesstrategie.

Buro Henck is het persoonlijke contact voor jouw bedrijf

De prospects, die wij voor onze opdrachtgevers bellen, zien ons als het eerste, persoonlijke contact: een medewerker van het bedrijf namens wie wij bellen, een deel van het salesteam. Wij kennen jouw bedrijf als onze broekzak en kunnen elke wending in het gesprek aan.

En natuurlijk wordt Team Henck continue getraind. Zo garanderen wij dat wij altijd goed voorbereid zijn op vragen en bedenkingen van een lead.

Onze werkwijze:

 

  • Elk telefonisch contact is voor ons een maatwerkgesprek
  • Onze professionals beheersen gesprekstechnieken, zodat het een ‘prettig gesprek’ wordt
  • Daardoor kunnen wij afspraken maken met zowel suspects als prospects.
  • Elk gesprek begint met een ‘nee’: wij maken er een ‘ja’ van met meerwaarde.
  • Wij bieden zowel inbound als outbound B2B-diensten aan.
  • We benaderen gericht en voegen een grote persoonlijke waarde toe aan een gesprek.
  • Wij luisteren met interesse.
  • Onze marketeers leggen de basis voor nieuwe relaties.
  • Lees hier meer over de 4 onmisbare stappen voor telefonische leadgeneratie succes

Vraag nu een adviesgesprek aan!

Een adviesgesprek kost je niets, maar levert je wél direct veel op. We praten over je doelstelling, je uitdagingen, potentiële klanten en je waardepropositie. En wat je eigen ervaringen zijn met telemarketing en leadgeneratie.

 

Zo kom we er snel achter wat we voor je kunnen betekenen. En wat het kost.

Ontvang elke 2 weken onze nieuwe salestip in je inbox!