Iedere weg naar succes begint met de eerste stappen…
Vaak krijgen we van ondernemers de vraag hoe snel we met bellen kunnen beginnen. Maar helaas werkt het niet zo. Telefonische leadgeneratie vraagt om een gedegen voorbereiding als je goede resultaten wilt boeken.
We hebben daarom de belangrijkste 4 stappen voor je op een rij gezet in een heuse infographic. Ze vormen de sleutel tot het bouwen van sterke, duurzame relaties met prospects. Bereid je goed voor en zie je leadgeneratie bloeien!
STAP 1: Bepaal je doelgroep
Als jij zelf nog niet weet wie je doelgroep precies is, weten wij ook niet naar wie we moeten bellen. Hoe preciezer jij als ondernemer de doelgroep in beeld hebt, hoe succesvoller de leadgeneratie is. Lees hier meer over het bepalen van je doelgroep bij telefonische acquisitie
Stap 2: Een goede bellijst / leadslijst
We hebben een actuele en complete bellijst nodig met jouw potentiële klanten. Dan pas kunnen we aan de slag voor je. Telefonische leadgeneratie staat en valt aan de hand van kwaliteit van de bellijst.
Stap 3: Marketing op orde
Is de marketingfunnel al op orde? Heb je een website die up-to-date is? Wat doe je op social media? Allemaal zaken die samenhangen met onze acquisitie, we maken tenslotte onderdeel uit van je marketingstrategie. Lees hier het artikel ‘de mens in marketing‘
Stap 4: Training product
Eindelijk is het dan zover! We zijn bijna klaar om te gaan bellen voor je. Maar we moeten natuurlijk wel eerst getraind worden over het product of de dienst die wij bij jouw leads voor het voetlicht brengen. We zijn op dat moment de vertegenwoordiging van jouw bedrijf en moeten daarom alle ins- en outs kennen.
Loop je vast op een van deze 4 stappen?
Boek dan hier een gratis advies gesprek met Buro Henck. New business consultancy is een essentiële dienst die zich richt op het benutten van nieuwe zakelijke kansen. Deze dienstverlening is van onschatbare waarde voor bedrijven die hun groeipotentieel willen maximaliseren, nieuwe markten willen betreden of nieuwe manieren willen vinden om bestaande markten te bedienen.