Tja, hoe verbeter je sales? Eén ding is zeker: er bestaat geen magisch recept voor succes. Maar er zijn wel een paar geheime ingrediënten die je niet kunt missen in het sales proces. Een échte verkoper? Die verkoopt oplossingen, geen producten. Dat is de kern van...
Kennis
< Alle categorieën
Telefonische Acquisitie
|
Marketing & Sales
|
Business Developer ‘Judith’
|
Inside Sales
|
Acquisitie Tips
|
New Business
Het #1 belang van hunters in sales. En waarom goede balans de jackpot is.
Wat is het belang van hunters in sales? We vertellen je er alles over in deze blog. Want eerlijk is eerlijk; in de wereld van sales draait het om meer dan alleen het sluiten van deals. Het succes van een salesteam hangt af van de balans tussen twee cruciale types: de...
Veel leads geen klanten. Herkenbaar? Dit is waarom follow-up absoluut #1 is
Leads genereren via kanalen zoals LinkedIn kan je salespijplijn lekker vullen. Maar als je het fenomeen "veel leads geen klanten" herkent, dan is er toch echt werk aan de winkel. Want het lijkt mooi, al die nieuwe contacten. Maar in werkelijkheid zal het, zonder de...
Langs de poortwachter komen: 3 onmisbare tips voor cold calling succes
Onlangs heb ik mijn netwerk gevraagd: 'Wat is het lastigste deel van cold calling?' De overduidelijke winnaar? Het langs de poortwachter komen. Maar wie is die poortwachter eigenlijk, en hoe kom je zonder afwijzing aan de andere kant? Met de juiste aanpak kun je deze...
Judith’s wereld: binnen NO-time een gesprekskameleon met deze handige tips (deel 9)
"Verdieping van skills." Hola, daar ben ik weer – vanuit het zonovergoten Mexico! De vorige keer verklapte ik al wat over inlevingsvermogen, de kracht van woordkeuze en framing in sales. Maar ik heb nog het een en ander te melden. Ik ben er namelijk achtergekomen hoe...
Judith’s wereld: Leren, vallen en weer opstaan (deel 10)
"Verdieping van skills." HHi, Judith hier weer! And again, schrijf ik dit heerlijk vanaf mijn balkonnetje in Playa del Carmen, Mexico. Dit keer met een dampend kopje koffie naast me, en natuurlijk mijn journal - die inmiddels meer weg heeft van een gouden graal vol...
1 Gesprekstechnieken callcenter: zo haal je het beste uit ieder gesprek
Of je nu werkt in een callcenter op het gebied van klantenservice, sales of technische ondersteuning - effectieve gesprekstechnieken callcenter zijn de sleutel tot succes en tevreden klanten. Maar dan komt het... Wat zijn nu goede gesprekstechnieken callcenter? Laten...
Dé beroemde callcenter stem. #1 Effectief aan de telefoon of juist niet?
Bij het woord 'callcenter' denk je al snel aan die typische callcenter stem: een keurig beleefde stem, gemaakt om professioneel over te komen. Maar helaas is die vaak ook een tikje... onpersoonlijk (en doodsaai om naar te luisteren). Maar laten we eerlijk zijn: jouw...
Judith’s wereld: van theorie naar #1 gespreksgenie (deel 7)
"Van theorie naar praktijk" Hola, vanuit het zonnige Mexico! Daar ben ik weer. Dit keer met een dampende matcha naast me en mijn journal, dat inmiddels uitpuilt van de notities, reflecties en wilde ideeën die het leven op me afvuurt. Yep, ik ben even van de radar...
Kosten call agency? #1 Waarom Buro Henck je geen geld kost, maar enkel geld oplevert
Ondernemers en sales professionals stellen ons vaak vragen als: "hoe zien de kosten call agency eruit?", "hoeveel kost callcenter" en "wat kost telemarketing". Een logische en belangrijke vraag. Maar bij Buro Henck draaien we die vraag graag eventjes om: wat levert...
Judith navigeert door het onverwachte (inclusief verrassingen en tegenslagen) (deel 6)
Ik moet even mijn hart luchten. Want cold calling zit écht vol verrassingen. Yep - soms aangenaam, maar soms ook niet. Ik ben nu een aantal weken bezig, en eerlijk? Het is best een rollercoaster. Ieder belletje voelt weer als een mini avontuur, met als grootste...
Mijn allereerste werkdag bij Buro Henck! (deel 5)
Vorige week vertelde ik je over mijn voorbereidingen... Want om in die toch wel spannende wereld van cold calling te stappen, heb ik me flink beziggehouden met het schrijven van een passend belscript. Eenmaal tevreden is de tijd nu toch écht wel rijp. Mijn allereerste...
Vraag nu een adviesgesprek aan!
Een adviesgesprek kost je niets, maar levert je wél direct veel op. We praten over je doelstelling, je uitdagingen, potentiële klanten en je waardepropositie. En wat je eigen ervaringen zijn met telemarketing en leadgeneratie.
Zo kom we er snel achter wat we voor je kunnen betekenen. En wat het kost.