We kennen het allemaal... die zenuwslopende sfeer, klamme handjes en de constant tikkende klok wanneer een deadline nadert. Niet bepaald prettig, maar zeker onderdeel van ons menselijk bestaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn. Maar ehm… Heb jij je...
Kennis
< Alle categorieën
Telefonische Acquisitie
|
Marketing & Sales
|
Business Developer ‘Judith’
|
Inside Sales
|
Acquisitie Tips
|
New Business
“Scherp je bijl voordat je aan de boom begint!” – Judith (Deel 4)
De vorige keer vertelde ik je over mijn angsten, stereotypes en hoe mijn brein volledig op hol sloeg. Ook over mijn verlangen om die angsten te overwinnen en te zien waar het schip strandt. Nu, een week later, schrijf ik vanaf mijn zonnige balkon in Mexico over iets...
Ontdek het beste moment voor acquisitie: 9 tips voor verbluffende cold calling resultaten
Klaar om de kunst van timing in cold calling te beheersen? In deze blog duiken we in het belang van het kiezen van het juiste moment voor je calls.
Judith in tweestrijd: angst VERSUS verlangen (deel 3)
De vorige keer heb ik je verteld over mijn kennismaking met het het koude bellen. Een onderwerp waar menigeen klamme handjes van krijgt. Enne… Ik ook! Wie had ooit gedacht dat ik het nu wekelijks doe? Ik zeker niet. Laten we het eens hebben over het stukje...
De wereld van Judith: De start van een NIEUW hoofdstuk (deel 2)
Judith hier! Daar gaan we dan… Want hoe was ik hier nu ook alweer beland? De content creator die koude beller werd. Yup, dat ben ik. En je zult je misschien afvragen hoe ik in hemelsnaam zo’n verandering heb doorgemaakt. Geloof me, dat vraag ik me ook af. Mijn...
Een kijkje in Judith’s wereld: de rauwe realiteit als startende Cold Caller (deel 1)
Koud bellen... Menigeen krijgt er de rillingen van over de rug. Maar ook warm bellen kan al genoeg zijn om de zenuwen van menig mens te laten gieren. In deze gloednieuwe blogserie verkennen we de wereld van (cold) calling vanuit het perspectief van een complete...
#1 geheim onthuld: wat is het doel van sales?
Sales, salesteams, topsales.... De term sales vliegt ons om de oren. Maar is dat nou zo gek? En wat is het doel van sales nu eigenlijk? Of je nu een start-up bent of een gevestigde onderneming, sales is en blijft een belangrijk onderdeel van je bedrijf. Sterker nog;...
Klanten werven voor je bedrijf: zo doe je dat in 1 handomdraai
Klanten werven voor je bedrijf is de kern van elke onderneming. Want simpel; zonder klanten heb je geen omzet en dus geen bedrijf. Maar wat is klanten werven nu precies? En hoe kun jij hierin uitblinken? We vertellen het je allemaal in deze blog. Wat is klanten...
Klanten opvolgen als een pro: 5 supertips voor leadopvolgin
Effectieve telefonische acquisitie en leadgeneratie betekent niet zomaar een belletje, en klaar. Het is een stap-voor-stap proces dat van begin tot eind doorlopen moet worden, zeker in B2B-sales. Het regelmatig opvolgen van contact met klanten is één van de...
Game changer: Waarom sales uitbesteden 1 super slimme zet is voor je bedrijf
In de sales en ook bij sales uitbesteden, draait alles om het vinden van dé succesformule. Wat werkt en wat werkt niet? En laten we eerlijk zijn, die zoektocht is geen gemakkelijke opgave. Van het identificeren en benaderen van potentiële klanten tot het overtuigen om...
Bedrijfsgroei: Buro Henck barst uit zijn voegen! Hello’s vs chaos
Buro Henck groeit; uit zijn voegen om precies te zijn. En dat is natuurlijk fantastisch nieuws. Bedrijfsgroei betekent bloei, maar daar komt natuurlijk ook het één en ander bij kijken. Zo was er bij ons een drang naar meer structuur en betere systemen. En laten we...
4 redenen waarom JIJ NIET wil werken met Buro Henck!
Vandaag hebben we een nogal ongewone boodschap. Want waar de meesten een doorsnee promotiepraatje door het gesprek slingeren, doen wij het net even anders. Buro Henck is namelijk niet voor iedereen en daarom geven wij redenen waarom jij niet zou willen werken met Buro...
Kennismaken of sparren? Plan hier je afspraak.
Het kost je niets, maar levert je wél direct waardevolle inzichten op.
Of je nu gewoon even wilt kennismaken, wilt praten over je salesdoelen en uitdagingen, of jouw ervaringen met telemarketing en leadgeneratie wilt delen? We nemen de tijd en kijken samen waar jouw kansen liggen.