Buro Henck is een uber slim belbureau. Ja, al zeg ik het zelf. We zijn een commercieel ingesteld team dat bestaat uit hoogopgeleide mensen die de nodige training hebben genoten. Stuk voor stuk een sales-achtergrond, met daarnaast vaak een andere specialisatie.
Kennis
< Alle categorieën
Telefonische Acquisitie
|
Marketing & Sales
|
Business Developer ‘Judith’
|
Inside Sales
|
Acquisitie Tips
|
New Business
Telefonie training met Buro Henck als nummer 1 middel voor een enthousiast salesteam
Bij Buro Henck blinken we uit in telefonische acquisitie binnen de zakelijke markt. Ons doel is niet alleen om onze klanten te ondersteunen bij het verwerven van nieuwe relaties, maar we bieden ook gespecialiseerde telefonie training aan verkoopteams. Vaak zien we dat de telefonie skills al aanwezig zijn binnen sales teams, maar dat er een klein zetje nodig is om de puntjes op de ‘i’ te zetten. Buro Henck helpt!
#1 gesprekstechnieken klantenservice: de beste tips van Buro Henck
De grote vraag vandaag is: "wat zijn de nu de belangrijkste gesprekstechnieken klantenservice?". In dit artikel geven we je antwoord op deze vraag en delen we de beste tips, op weg naar een goede basis voor de juiste gesprekstechnieken. Wie is Buro Henck? Voordat we...
Waarom 1 opleiding callcenter agent belangrijk is voor échte gastvrijheid aan de telefoon
'Gastvrijheid' roept misschien beelden op van een vriendelijke ober in een knus restaurant of een hartelijk welkomstcomité bij iemand thuis. In werkelijkheid gaat gastvrijheid verder dan enkel persoonlijke ontmoetingen. Ook in telefonische gesprekken speelt het een...
Hoe effectieve callcenter training jouw bedrijf in 1 klap transformeert
Deze blog gaat over het belang van callcenter training. Want in deze snelle wereld waar iedere minuut telt, wordt ons geduld telkens weer op de proef gesteld. Effectieve communicatie is belangrijker dan ooit. Deze realiteit strekt zich uit tot alle gebieden van ons...
Nr. 1 Training telefonische acquisitie om de belangrijkste valkuilen te vermijden
Als eigenaresse van een belbureau houd ik me continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Continu training telefonische acquisitie voor mijn team is hierbij cruciaal. Misschien denk je nu; dat is toch vanzelfsprekend - je team voorbereiden op mogelijke...
Volgens Buro Henck is stemgeluid de #1 magische strategie
Als belbureau in de zakelijke markt draait bij Buro Henck alles om de kracht van communicatie. Dag in, dag uit, zijn we bij Buro Henck in gesprek met allerlei mensen, ieder met een eigen uniek accent en intonatie. En neem van ons aan: het verveelt nooit! De...
Klantwerving met Jip -en Janneketaal & sales jargon? #1 gruwelijke no-go
Bij Buro Henck geloven we dat het non-stop gebruiken van complexe vaktermen niet nodig is om serieus genomen te worden in het proces van klantwerving. Integendeel, het idee dat taalcomplexiteit gelijkstaat aan professionaliteit is een misverstand als je het ons vraagt.
Telefonische leadgeneratie succes: 4 onmisbare stappen
4 onmisbare stappen voor telefonische leadgeneratie succes
Een waardevolle verkoopstrategie b2b? Upselling!
In de wereld van b2b sales draait alles om groei en het continu fine-tunen van verkoopstrategieën. Als belbureau in de zakelijke markt willen wij onze klanten naar nieuwe hoogtes brengen.
Jagen en oogsten in sales: hoe hunters en farmers samen #1 succes creëren
Een stevige fundering gecombineerd met een goede strategie maakt een salesteam goud waard.
5 telefonische acquisitie tips voor gegarandeerd succes als startende ondernemer
Telefonische acquisitie is de meest directe route om in contact te komen met jouw potentiële klanten.
Vraag nu een adviesgesprek aan!
Een adviesgesprek kost je niets, maar levert je wél direct veel op. We praten over je doelstelling, je uitdagingen, potentiële klanten en je waardepropositie. En wat je eigen ervaringen zijn met telemarketing en leadgeneratie.
Zo kom we er snel achter wat we voor je kunnen betekenen. En wat het kost.