Kennis

4 redenen waarom jij NIET wil werken met Buro Henck. Een belangrijke waarschuwing!

door | apr 26, 2024 | Telefonische Acquisitie

Vandaag hebben we een nogal ongewone boodschap. Want waar de meesten een doorsnee promotiepraatje door het gesprek slingeren, doen wij het net even anders. Buro Henck is namelijk niet voor iedereen en daarom geven wij redenen waarom jij niet zou willen werken met Buro Henck. Een eerlijke waarschuwing, want eerlijkheid duurt het langst – toch? 

Wij beloven jou helemaal niks!

In de wereld van telefonische acquisitie zijn vragen als “Hoeveel afspraken zetten jullie in mijn agenda?” en “Wat is het conversiepercentage?” meestal de eerste die aanbod komen bij nieuwe samenwerkingen. Veel bureaus reageren hierop met allerlei grootse beloftes. Ze beloven vijf afspraken per uur of onrealistische conversiecijfers – maar wij? Wij beloven jou helemaal niks! Noppes, nada.

Maar wat dan wel? Bij Buro Henck starten we met een pilotperiode waarin we samen de markt verkennen, zonder wilde verwachtingen. Deze aanpak geeft ons de tijd om jouw opdracht zorgvuldig in de markt te zetten. Zo bouwen we een goede basis voor succes. Tijdens de pilot ontdekken we wat jouw bedrijf precies nodig heeft, en onderzoeken we wie en hoe we het best communiceren om zo veel mogelijk ‘ja’s’ te scoren. En geloof het of niet: deze no-nonsense aanpak kan soms voor (aangename) verrassingen zorgen. Bedrijven verwachten niets, maar eindigen met een berg aan afspraken. 

werken met Buro Henck

Wij geloven in kwaliteit boven kwantiteit

Bij Buro Henck staat eerlijkheid hoog in het vaandel. Na de eerste verkenningsfase zetten we alles op een rijtje. Hoe heeft de samenwerking zich ontwikkeld? Ziet de toekomst er rooskleurig uit? We zijn altijd eerlijk over de resultaten en geven je een glasheldere terugkoppeling over hoe het écht gaat. Ook wanneer de samenwerking niet de verwachte vruchten afwerpt, of als we zien dat onze diensten (op dit moment) niet de beste match zijn voor jouw bedrijf.

Bij Buro Henck streven we naar duurzame groei voor onze klanten, niet op een kortstondige piek die uiteindelijk meer chaos dan succes oplevert. Kwaliteit staat voor ons altijd boven kwantiteit. Dat betekent: geen ongefundeerd enthousiasme, maar een eerlijke kijk op wat werkt – en wat niet. Als de zaken niet lopen zoals gehoopt, doen we geen moeite om de werkelijkheid mooier voor te stellen. We bespreken openlijk wat er nodig is voor verbetering en voorzien je van passend advies. Onze transparante aanpak zorgt ervoor dat je altijd zeker weet dat wij daadwerkelijk waarde toevoegen aan jouw onderneming. Houd je niet van deze directheid? Dan is Buro Henck misschien niet de partner die je zoekt.

werken met Buro Henck

Werken met Buro Henck zorgt voor teveel en te snel groeien

Te snelle bedrijfsgroei is misschien wel het allergrootste gevaar van het samenwerken met Buro Henck. Ja, je leest het goed. Waarschijnlijk klinkt dit als een probleem waar je best mee zou willen kampen. Maar laten we realistisch zijn: niet iedere onderneming is klaar om de gevolgen van snelle groei te managen. En in dat geval kan groei zorgen voor de nodige chaos. Maar hoe dan? En juist dat kan dan zorgen voor de nodige chaos.

Maar hoe kan dat dan? Zodra Buro Henck aan boord komt, gaan we aan de slag om de markt voor jouw product of dienst te veroveren. Tijdens onze pilotfase nemen we de tijd om de markt grondig te analyseren en jouw product of dienst zo goed mogelijk in de markt te plaatsen. Wat werkt en wat werkt er niet? Soms hebben we het al snel in de vingers, wat zorgt voor een stroom aan afspraken en leads die jouw verwachtingen kunnen overstijgen. Wees gewaarschuwd!

Jouw nieuwe luxe probleem

Ons slimme team heeft talent voor het behalen van uitstekende resultaten. Vaker hebben we klanten die klagen dat de kwaliteit en hoeveelheid van de afspraken die we genereren teveel zijn om te verwerken. En juist dit succes kan leiden tot een luxeprobleem waarbij de opdrachtgever niet snel genoeg kan opschalen om aan de vraag te voldoen. Vaak is dat een reden waarom de samenwerking gepauzeerd wordt of zelfs gestopt wordt. En geloof het of niet, dit gebeurt vaker dan dat we te weinig afspraken maken. Ironisch genoeg zijn bovengenoemde redenen dezelfde redenen waarom onze huidige klanten zeggen dat ze nooit meer zonder ons willen. 

werken met Buro Henck

Is Buro Henck te riskant voor jou?

Onze aanpak is niet voor elk bedrijf. Als je niet klaar bent voor een stormloop aan zakelijke kansen, als je twijfelt of je organisatie snel kan opschalen, of als je simpelweg onrealistische conversiepercentages wilt horen ter belofte, dan is Buro Henck misschien niet de juiste match voor jou. Ben jij wel klaar om de uitdaging aan te gaan? Of wil je gewoon even kletsen? Neem vandaag nog contact met ons op en plan een kennismakingsgesprek in. Dan spreken we elkaar binnenkort! 

Psst… Volg jij ons al op LinkedIn?

Recente Artikelen

Hoe verbeter je sales? SLIMME sales verbeteren in 5 stappen

Tja, hoe verbeter je sales? Eén ding is zeker: er bestaat geen magisch recept voor succes. Maar er zijn wel een paar geheime ingrediënten die je niet kunt missen in het sales proces. Een échte verkoper? Die verkoopt oplossingen, geen producten. Dat is de kern van...

Categorieën

Telefonische Acquisitie

Marketing & Sales

Business Developer ‘Judith’

Inside Sales

Acquisitie Tips

New Business

Meer artikelen

Herken jij jezelf in de volgende situaties?

=

Je wilt nieuwe klanten vinden

=

Je wilt afspraken laten maken voor je salesteam

=

JE HEBT PIEKEN EN DALEN IN JE OMZET

Vraag nu een adviesgesprek aan!

Een adviesgesprek kost je niets, maar levert je wél direct veel op. We praten over je doelstelling, je uitdagingen, potentiële klanten en je waardepropositie. En wat je eigen ervaringen zijn met telemarketing en leadgeneratie.

 

Zo kom we er snel achter wat we voor je kunnen betekenen. En wat het kost.

Ontvang elke maand onze nieuwe salestip in je inbox!