Bij een kleiner callcenter kun je terecht voor commerciële opdrachten, maar vaak ook voor marktonderzoek, helpdesk-ondersteuning of klantenservice. Verder zijn er ook nog gespecialiseerde bedrijven beschikbaar voor als je op zoek bent naar een telefonist of receptionist.
BLOG
Een afwijzing in telefonische leadgeneratie
Hoe ga jij om met een afwijzing in telefonische leadgeneratie? Ervaar je een competitieve druk? Neem jij het persoonlijk? Zie je het als een waardevolle les? In deze blog kan je lezen hoe anderen hiermee omgaan.
Het krachtigste wapen bij telefonische leadgeneratie
Bij telefonische leadgeneratie zou je kunnen denken dat professionaliteit en commercieel inzicht de belangrijkste criteria zijn voor succesvolle conversie. Ik zet deze eigenschappen echter op de tweede plaats. Voor mij met stip op nummer één: de enthousiaste stem....
Cold calling tips voor franchisenemers
Worstel jij soms ook met het binnenhalen van nieuwe klanten? Af en toe verzorg ik specifieke acquisitietrainingen voor franchisenemers. Vaak hebben ze moeite om zichzelf prominent voor de dag te brengen: "Het voelt als opscheppen”, vertellen ze me. Herkenbaar? Dan ik...
Hoe begin je een telefoongesprek?
Een goed begin is het halve werk, ook aan de telefoon! Bij Buro Henck hechten wij veel waarde aan een gedetailleerde start van een telefoongesprek. Het lijkt misschien op muggenziften of op overdreven pietepeuterig gedrag, maar het begin van een telefoongesprek vormt...
Videotips DIY Acquisitie
Vraag nu een adviesgesprek aan!
Een adviesgesprek kost je niets, maar levert je wél direct veel op. We praten over je doelstelling, je uitdagingen, potentiële klanten en je waardepropositie. En wat je eigen ervaringen zijn met telemarketing en leadgeneratie.
Zo kom we er snel achter wat we voor je kunnen betekenen. En wat het kost.