Ik ben altijd al fan geweest van sprookjes. Een van mijn favorieten is het verhaal van Klein Duimpje en de Zevenmijlslaarzen, over een jongen die een reus zijn laarzen ontfutselt waarmee hij in korte tijd enorme afstanden kan afleggen.
In deze post leg ik je graag de connectie uit tussen de tech-industrie en Klein Duimpje met zijn magische laarzen.
Mijn bedrijf, Buro Henck, is een outbound-belbureau. We ondersteunen opdrachtgevers door het maken van afspraken met potentiële klanten. Een van onze specialismes is de ICT, de branche waarin nieuwe technologieën razendsnel ontwikkeld en geïntroduceerd worden.
Voor een techbedrijf biedt dit grote kansen en tegelijkertijd bestaat er de grote uitdaging om de vaart van deze ontwikkelingen zelf bij te kunnen houden. Onze opdrachtgevers zijn weliswaar geen Klein Duimpjes, maar in deze enerverende tijd zouden zo’n zevenmijlslaarzen soms best gemakkelijk voor ze zijn.
We verkopen bij Buro Henck helaas geen magisch schoeisel, maar we bieden wél ingenieuze salessupport aan, om zo toch de rest van de markt voor te blijven. En dat zonder sprookjes hoeven te vertellen!
Als ICT-salesmanager heb je door het razendsnel veranderde landschap geen eenvoudige functie. Behoefte aan extra ondersteuning in dat eerste contact? Mijn veelzijdig team houdt zich bezig met het creëren van new business door telefonische leadgeneratie. Ze zorgen voor afspraken in de zakelijke markt en hebben veel ervaring met opdrachtgevers uit de tech- en ICT-sector. Buro Henck’s slogan luidt niet voor niets: “Wij brengen je bij je klant aan tafel.”
Weten hoe dat werkt? Ondersteuning vanuit een belbureau? Neem contact met ons op, we maken graag tijd voor je vrij!
Het ene callcenter is het andere niet
Bij een kleiner callcenter kun je terecht voor commerciële opdrachten, maar vaak ook voor marktonderzoek, helpdesk-ondersteuning of klantenservice. Verder zijn er ook nog gespecialiseerde bedrijven beschikbaar voor als je op zoek bent naar een telefonist of receptionist.